Min dag

Min dag har varit helt okej. gick upp vid 8 för jag skulle vara i skolan 9. Vi vart indelade i grupper å vi skulle till olika ställen å ta reda på lite saker, min grupp skulle till en förskola å fråga en som jobbade där lite om vad barnen lär sig och så. Vi slutade vid 1 så då gick jag hem å väntade tills klockan skulle bli vid två så jag kunde åka å möta jessica inne i stan. Jag åkte till Liljeholmen där jag mötte malin, jessica å sussi å då begav vi oss till t-centralen. va i några affärer sen splittrades vi och jag å jessica gick å tog en fika. Vi satt där ganska länge å pratade om lite saker, å vid tjugo över 6 tog vi t-banan hem. Väl hemma gick jag syrran å mamma ner till krogen å skulle käka å sen kom brorsan också trevligt trevligt. Nu sitter jag bara här vid datorn å luffar. tänkte gå in å städa mitt rum för de ser förjävligt ut, men jag vet inte riktigt om jag har ork till de, jag har typ aldrig de, å speciellt inte när de är jätte stökigt. ligger typ  kläder överallt å väskor på hela golvet typ. men jag får ta tag i dedär snart!

Hoppas ni har haft/har en bra fredag och att helgen fortsätter vara bra. /troll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0