skönt å bli fimpad i pannan?

Igår kväll Gick jag å mötte angelica malin å adde i farsta å vi gick hem till en kille som heter linus. dom krökade men jag,  A, M å A kollade bara på å de är kul de me. folk blir helt mongo när dom blir fulla :P Linus fimpade Fredrik i pannan. såg aldrig hur märket vart men de lär ju inte vara fint idag om de vart  nå märke. Jag va hemma runt 1 och då gick jag å la mig direkt.
 
Idag ska jag FÖRSÖKA städa mitt rum å sen när viktor har kommit hem från hans syrra så ska jag antagligen åka till han. trevligt trevligt. vi lär väll bara kolla film å sen somna med tvn på :P Har match imorn också mot Ösmo. Hoppas de går bra och att min tumme håller, men med lite tejp funkar väll allt? Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så jag kan äta frukost. Vi had eingen mjölk hemma så hon är å handlar de. bra att hon gör nån nytta å att hon inte bara stör andra (mig) när jag sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0