snart fredag!

Efter skolan fick jag sms av angelica å hon frågade om jag ville fika med henne å linnea så jag sprang ner till farsta tog ut pengar å mötte upp dom. Jag käkade en ost fralla och tog en cola å de vart min mat för jag insåg att klockan va vid 4 å jag skulle träna klockan 6. så vid halv 5 gick jag hem, fixade alla grejer å sen gick jag till bussen å då börjar de regna som vanligt när jag går utanför dörren! Innan träningen regnade de sjukt mycke så man knappt ville träna, men när vi satte igång så avtog de lite men började igen efter ett ta å en slutade de, jobbigt väder va de, Träningen gick iallafall bra men som sagt, jag ha rmycke att lära.

Imorgon är det fredag å de betyder en ny skoldag. vi kommer typ vara ute hela dan verkade det som. vi kommer bli indelade i grupper å sen kommer vi lösa lite uppgifter typ  om jag fattade de rätt. ska snart krypa ner i sängen  å försöka sova, Tråkigt att sova ensam bara nu när man börjar bli van att ha någon vid sin sida. Imorgon är de fredag också och har inte nå direkta planer. Sov gott alla så skriver jag mer imorn om jag har nått att skriva om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0