städat rum är skönt

Efter Frukosten imorse fick jag ett samtal från Pia å frågade om jag kunde spela en match idag, å eftersom jag inte skulle göra nått så sa jag ja å jag fick stressa på mig match kläder å packa de jag skulle ha med mig å de förvånar mig att jag inte glömde nått för efter 10 minuter typ va jonas utanför med bilen. Matchen gick inge bra med vehöver jag inte säga. Nu har jag iallafall städat rummet någolunda bra så de är ju skönt. Ska kanske träffa viktor sen, får se hur de blir med de. han är iallafall hos sin syster nu tror jag. men får se om han hör av sig sen, annars får jag kanske skicka iväg ett sms. Nån som ska göra nått kul ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0