Träningen i måndags= träningsvärk!

Min första träning va i måndags sen jag slutade i farsta för 4 månader sen. De gick faktiskt bra, bättre än vad jag hade förväntat mig, men jag har en ganska lång väg kvar tills jag blir nöjd.

Igår var jag i stan med Angelica. hon köpte skor, å jag letade efter löparskor men de hittade jag ju så klart inte, de är så grymt dyrt, å jag som är så fattig har ju inte råd :P Vi käkade mat på nått cafe/mat ställe å de vart natchotallrik (eller hur de stavas) den i farstas va mycke godare tycker jag å man får mer mat i farsta å en 33 cl cola kostade fan 22 kronor på dedär stället i stan, vart fan fattig, å jag är redan fattig. jag åkte sen hem till viktor å vi gjorde inte mycke, han tränade lite när jag kom till han å sen la vi oss i sängen å kolla på film. sen somnade han ganska fort, själv låg man vaken ett tag. vet inte varför jag inte kunde somna,  de är hur jobbigt som helst å bara ligga å vrida å vända på sig hela tiden, men tillslut somnade jag.

Åkte hem vid 11 imorse å gick då å kollade efter löparskor på stadium å jag hittade ett par, visst dom kanske inte va dom finaste men de va de ända jag hade råd med, så jag ska inte klaga allt för mycke, De här vart ett tråkigt inlägg men jag hoppas ni överlver ändå. ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0