hallå där.

åkte hem till sötnosen på kvällen på julafton å vi somnade typ direkt när vi la oss i sängen, han hade lite dåligt samvete sa han för saker jag tog upp innan vi gick å la oss, så de är bra tycker jag, då kanske han ändrar sig. igår segade vi typ hela dan i sängen vilket va skönt. sen gick vi upp nångång vid 2 kanske å käkade "frukost" å sen gick vi å dega igen. på kvällen kollade vi på filmen ps. i love  you som jag tycker är såååå bra men grabbarna tyckte väll inte desamma, eller så tycker dom de fast dom inte vill visa de. TYPISKT KILLAR!

Idag har vi inte gjort mycke alls, legat i sängen å kollat på pippi typ. åkte hem vid 2 tror jag å nu ska jag inte göra någonting tror jag, kanske kolla på ps. i love you en gång till :P DEN ÄR BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0