jullov äntligen

Hallå där, dagen idag började inte bäst, jag sov hos sötnosen och skulle till skolan, även fast jag velade lite, ville ju ligga kvar i sängen å sova med sötisen. men när jag väl tagit t-banan till liljeholmen och sen gått på bussen kommer buss shaffisen å säger att vi inte kan åka med den bussen för den läcker vatten men att de kommer en buss som ersätter den trasiga bussen, tror ni att de kom en buss? nej de gjorde ju inte de så jag fick åka till högdalen och sen byta till 167 å sen fick jag gå i typ 5-10 minuter till skolan å kom typ 15 minuter försent., lite pinsamt när klassen sitter som en ring i klassen å man ska ta julmust å pepparkakor å de känns som om alla kolla på en. men jaja, jag ville också ha! vi slutade vid 11 å då gick jag hem.

jag mötte angelica å david i centrum å vi fikade. eller jag gjode å dom andra 2 åt donken å mackor. sen gick jag å angelica hem till mig käkade å nu är vi os angelicas granne å bakar bullar, väntar på att degen ska jäsa klart, sen kanske vi ska till wille, men får se hur de blir med den saken, ska iallfall ringa han när vi bakat klart. vad ska ni hitta på en fredagskväll som denna? ha de bra /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0