Kanske inte längre än en vecka?

Hade ställt klockan på halv 10 idag för jag tänkte gå ner i centrum ett ta, orkar ju inte slåss med alla människor på dan så jag va smart å gick ner till halv 11, då va de lugnt å man behövde inte bli sur på alla runt omkring. Jag fick med mig. ett par tights, ett vitt långt linne, 5 pack strumpor, pads eller va de heter så jag kan ta bort mitt smink. läppsyl å tamponger. tror inte jag missade nått. va hemma efter ungefär 1 timme å 15 minuter, ganska bra iallafall. sen gick jag hem å duscha å har inte gjort nånting sen dess typ. mamma kom hem vid halv 5 å vid halv 6 gick vi ner till centrum så jag fick köpa mig en jacka (den är vit så får se hur länge den är ren) så nu tog mina pengar slut. SUCK! jag kan inte gå med en höst jacka nu när det är 0 gradit ute, fryser typ ihjäl så jag hoppas jag får lite pengar för jackan iallafall eftersom jag skulle få en jacka i år.  ikväll blir det en lugn kväll, wille skulle höra av sig efter han hade gjort klart allt han skulle få gjort, men får se hur bra de går han är ju inte den bästa på att höra av sig!!! menmen, annars får väll jag höra av mig i värsta fall. SOM VANLIGT.... ska ni hitta på ikväll då? /tina

(väntar på bussen påväg till skavsta flygplats)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0