längtar

Gick i skolan till halv 12 idag bara för de va resursdag på eftermiddan å jag hade inget att göra, så de va skönt. Ska åka å träna med angelica om ett ta, vet inte när för hon är på G hem ifrån jobbet. de va 100 år sen jag tränade med henne, eftersom jag började spela fotboll igen å sen har de bara inte blivit av. jag har iallafall världen träningsvärk i armar å så efter lördagsträningen, körde fys i typ en timme å de va ganska jobbigt faktiskt, men de är väll bara bra antar jag.

Åker om 5 dagar  å de kommer bli sååååå skönt! att bara komma bort från allt en stund å speciellt de kalla vädret å skolan! har nationellt prov på onsdag i matte, å sen ett när jag kommer hem från utlandet. hoppas bara att de är bra väder så man kan sooola every day, längtar som fan att få kliva av planet. men längtar inte tills jag måste gå på planet när vi ska hem!

(får hoppas att man får se brorsan å syrran uppe på party plattan i polen :P)


Kommentarer
Postat av: storasyster

haha läääääääääääääätt att jag ska rocka loss där =P



<333333333

2008-12-02 @ 19:02:40
URL: http://roadside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0