otrevliga människor NEJ TACK!



Jag har blivit så grymt irriterad på folk som är otrevliga å dryga mot mig när jag försöker vara glad å social. jag är inte den personen som är elak mot andra eller otrevlig, inte vad jag vet, men varför är folk då otrevliga mot mig för? Som du E! vi träffas typ ALDRIG längre, men jag försöker skriva till dig å vara trevlig men vad får man tillbaka? ett grymt drygt svar. de känns som om du inte vill att jag ska skriva å att du skiter fullständigt i mig :S Jag vet inte vad jag ska skriva faktiskt. tycker bara de är tråkigt. att först va "bästa vänner" i 3 år till att få en Dryg å ointriserad vän var inte de jag ville. vet inte varför du har förändrats så. men snart orkar jag inte bry mig längre för de spelar ingen roll vad jag gör. du är dryg ändå. du kan vara trevlig å le  när man träffas men när man skriver på msn så är de andra bullar, jag vet inte om du är falsk eller vad de är, men vill att du berättar...... ett "haha synd" va inte svaret jag ville ha förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0