snart jul;)

nu va de två dar sen jag skrev så jag kan väll slänga in ett inlägg. Igår va jag hos farmor på middag (dopp i grytan) jag sa de till viktor men då tänkte han på nått heeeelt annat, undra vad!  de va lite trevligt men lite långtråkigt efter ett ta eftersom jag å min kusin skullle stanna kvar efter att alla hade gått å göra lite godis, marsipan å så. när alla väl hade gått så började vi med att göra marsipan figurer. de vart bara grön å vit marsipan för den röda färgen va konstig så den gick inte att använda. lite tråkigt faktiskt, för den röda brukar gå åt faktiskt.

Idag har jag inte gjort mycke alls, kom hem vid 9 för min kusin skulle jobba idag å började 9, så farmor skjutsade hem mig, va hemma till klockan va halv 3 typ, syrran ringde å vill att jag skulle följa me till stan, å de va typ de värsta jag har gjort under denna jul. fan va folk de va, gick man åt fel hål vart man typ överkörd, å jag skoja inte, de va en kärring som typ slet tag i en ungdom för hon skullle komma förbi, helt sjukt att folk kan vara så "aggresiva" bara för de ska fram, herregud ta de lugnt!

I övermorn är de iallaflal julafton, trevligt trevligt fast de blir lite långtråkigt mot slutet men de ordnar sig nog, har åkt hem till jessica två år i rad har jag för mig. får se om jag kanske hamnar där igen eller om de blir nån annanstans:P vad ska ni göra i jul? /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0