stress morgon å nationella prov

Morgonen började sämst. jag försov mig för jag va klantig nog att ställa klockan en timme för sent så jag vaknade 15 minuter innan jag började, så de va bara att slänga på sig kläder å borsta tänderna å sen låa sörren å gå, när jag precis kommit runt hörnan ringer petta å säger att jag ska losa upp igen för han hittar inte sina nycklar, så då fick jag springa tillbaka å låsa upp dörren å sen gå fort till skolan, tro de eller ej, men jag hann faktiskt till skolan, då kände jag mig duktig men jag såg i kors för ögonen hade inte vaknat helt kan jag ju säga :P

När vi sitter på lektion så ser man att de brinner från nordea banken eller nått., då är det någon som har kört in med en bil i banken å försökt råna eller nått men de gick inte så bra tror jag? bilen började iallafall att brinna å svart rök såg man komma upp i luften.

har nyss haft nationella prov i engelska muntligt. de gick dåligt i början för jag va så jävla nervös men sen gick det bättre och de sa även min lärare så jag tror de blir g iallfall. idag blir det att plugga! har matteprov nationella imorn, å historia prov. sen har jag två svenska uppgifter att göra och en fsf uppgift att göra. SUCK men får ta å göra de!


hur många julklappar har ni kvar? för mig är det bara en å den är till jessica. har en ide på vad jag ska köpa men de finns inge bra saker å de kommer bli dyrt i längden, så jag kanske får tänka om? jaja, har en vecka på mig så de löser sig. nej men nu ska jag försöka göra en engelska grej, ha de bra /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0