lite nytta innan jul

Nån ville att jag skulle lägga ut lite bilder ifrån spanien, får se om de blir några bilder för en viss person ville inte att jag skulle lägga upp bilder, jag skulle visa dom först men kan försöka rota fram lite bilder om ett ta.

Idag har jag iallafall gjort lite nytta här hemma., jag gick upp vid 11 tror jag å då käkade jag frukost å sen satte jag igång och städa mitt rum, de tog sin liila tid men de vart ju finare tillslut. tog fram dammsugaren å dammsög rummet å då frågade petta  om jag kunde dammsuga kägenheten för 150 kronor så då gjorde jag de också. hoppade sen in i en dusch å sen hamnade jag i centrum med mammsen. köpte julklappar till brorsan å petta å  jag köpte en ögonskugga till mig själv på make up store. nu sitter jag här hemma å har ingenting  att göra, får se om jag hittar på nått eller bara tar det lugnt till älskling hör av sig., men de vet man aldrig när det blir.



(dagen efter ankomsten)



(man kunde beställa oxfile med zigenarsås)



(vi hamnade på en dragqueen bar nästan varje kväll, de va kul där)


(vilken jävla buske hon fick)


(someone pleas call 911)

så många bilder blev det för idag. ha de bra /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0