VG I MATTE=)=)

tjohoo., hade precis 35 poäng i  nationella som man skulle ha för att ha vg hihi är så glaaad:P  jag vet inte vad jag ska ta mig till. trodde fan att jag skulle få ig från början. TJOHO :P jaja nu är de iallafall över. får se vad jag får i engelskan, men de är g som gäller, är nästan heeelt säker på de, men de är ett bra betyg för mig eftersom jag suger hästballe i engelska.

har typ ingenting att göra idag i skolan. hade en lektion på morgonen i en timme å nu har vi matte fast eftersom vi är klara med matten så är de här bara dötid som är tråkig, sen har vi engelska efter lunchen å jag har ingen nytta av de för folk ska redovisa lite saker å jag har inte ens gjort de arbetet för jag va inte i skolan när dom fick de, jaja nu ska jag gå, ha de bra :) Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0