äckligt.

i lördags åkte jag hem till angelica en stund, kände att jag började må illa men de va inte så mycke, åkte hem vid kvart över elva å gick å la mig vid 12, jag kunde inte somna (som jag aldrig brukar göra) å vid halv 1 kände jag att jag behövde spy  så jag gick fort till toaletten å gjorde de jag skulle, har inte spytt på aa, hur länge som helst, jag spydde fem ggr på 5 timmar inte nice, runt 5 somnade jag å vaknade igen vid halv 10, jag hade ont i hela kroppen å vid 10 gick jag upp för å fylla på mitt vatten glas, jag ställde mig vid dörren från köket till vardagsrummet å berättade för petta hur dåligt jag had emått under natten å då svimmade jag :S jag tappade tydligen först gladet jag höll i å  sen gick jag typ 2 steg å sen sa de pang å jag låg på golvet. tur att jag vände på mig ett halft vav annars hade jag nog slagit i huvet ganska hårt. så jag låg i mammas säng hela dan å käkade en halv yougurt som var jätte liten på hela dan .

idag mår jag bättre, är fortfarande lite svag i benen men de går nog över tills imorn när jag ska jobba, jag måste gå till jobbet imorn eftersom jag har många uppgifter kvar att göra. måste gå till skolan också å lämna ett papper. å de har jag fan ingen lust me.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

men gumman då :/
hoppas att du mår bättre nu.
löv yah

2008-02-19 @ 19:53:49
URL: http://isoabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0