AFV!

haha sitter å kollar på americas funniest homevideos å de är skit kul, sitter å garvar här aldeles ensam å jag känner mig jävligt muppig, dom visade folk som gick in i glas dörrar å sånt å de tycker jag är skit kul,

jag kommer ihåg typ förra året när jag jessica å towe gick i "snurr" dörren i farsta centrum å towe gick rätt in i glasrutan för hon trodde de va utgången, haha fan va jag garvade, jag va tvungen att ringa jessica för de va så pinsamt att gå å skratta för mig själv haha, hon måste trott jag va dum i  huvet :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHA. Det är ett typiskt tillfälle där man önskar att man hade kameran :P Riktigt kul! :D

2008-02-13 @ 20:59:32
URL: http://asklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0