alla <3 dag

idag har jag haft värsta slappa dan på "jobbet" jag fick börja tio idag (börjar igentligen 8) å när jag kom var alla ute på gården, solen sken men de var/är ändå jäävligt kallt. efter 30 minuter sa ursula att jag kunde gå in om jag frös så jag var inne i 30 minuter innan barnen kom in  å då skulle vi äta frukt å eftet ett ta sa ursula att jag kunde ta rast å komma tillbaka 12, (rasten brukar vara i 30 minuter men jag fick rast i 50 minuter) efter rasten satt jag bara å kollade när tre barn satt å lyssna på boken som inger läste, sen när alla vaknade vid 10 över 1 var de mat, vi åt till undefär halv 2 å sen var de sång samling å sen lekte jag med barnen i ungefär 1 timme sen fick jag gå hem, ganska skönt faktiskt,

idag är de ju alla <3 dag å de påminner mig bara om att dom tog bort min namnsdag för nåra år sen. jag hade namnsdag med namnet "Tina" på alla <3 dag men dom tyckte inte jag var värd nån namnsdag så jag får väll nöja mig med johanna, jag vet inte ens vilken dag "johanna" har namnsdag på. Jag fick en liten choklad ask av min handledare ursula idag också som en alla <3 dag present, jätte gulligt tycker jag.


Har ni fått något gulligt i present idag? om du har fått nått, vad isåfall, och av vem? =)
image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0