alltid lika svårt å komma på rubrik

igår vart de en lugn kväll, jag åkte hem till jessica å kollade på the kingdom, de handlade typ om självmordbombare i soudiearabien eller hur de stavas, den va faktiskt bra. de var en action/thriller så jag trodde inte att jag skulle tycka om den. efter filmen gick vi ner å  satte oss vid datorn i typ 1 timme? å sen gick vi å la oss. Jessica ställde klockan på 10 för hon skulle till stallet idag å jag lyckades självklart vakna långt innan de, de va jätte ljust i rummet å hade inge täcke på fötterna, jag somnar om i nån minut å så vaknar jag jätte irriterande!

vet inte vad jag ska göra ikväll, ska kanske träffa angelica sen men jag vet inte om de blir så, käkade nyss å halv tjaffsa med mamma, blir så himla sur på henne. visst du är snart 44 men de betyder inte att du inte blir dum i huvet när du dricker. nu är hin tydligen "besviken" på mej å min syrra. du är inte ens ärlig mot dig själv "nej jag är inte full" nehe men va fan är du då? ehh orkar inte bry mig längre de är bara du som förlorar på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0