bowling och italiensk

idag var de en lugn dag på jobbet, vi hade bara 6 barn å när de va lunch hade vi bara 5 för en vart hämtad. ganska tråkig dag faktiskt men de va skönt. idag var de min sista praktik dag, lite tråkigt att lämna alla små gosiga barn men jag tror jag överlever.

idag ska jag Bowla å äta italiensk med Foc farsta dam, så de ska bli kul, väntar ett samtal från hanna också om skjuts de är skönt å inte behöva åka buss. imorgon kväll blir de väll att jag åker (Eller går) hem till jessica å har de trevligt, hennes klass ska ha klassfest så jag får komma dit lite senare om jag är snäll, får se om jag kommer fram om jag har mina pumps på mig, jag kanske bryter benen på vägen? vem vet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0