de ska göra ont å spela fotboll!

jag skrev nyss ett inlägg men de försvan när jag sparade å publicerade de så jag är lite sur så jag får väll göra ett nytt försök fast de kanske blir lite mer kortfattat,

fotbollen gick bra igår, jag kunde ju bara spela gruppspelet tyvärr men de gick bra å vi vann alla matcher. 2-1, 8-1. 2-1 å 6 eller 7-0 så jag är är väll nöjd. som jag trodde fick jag ont i knäna efter de hårda underlaget (is) efter den sista matchen jag körde kollade jag på knät å de va svullet å rött som ett stort blåmärke under de vänstra knät, jag visst att de skulle bli de vänstra för de "använder" jag mest när jag spelar, jag vet inte varför jag bara tar i med de knät men jag får börja träna på att lägga belastning på bägge knäna, men som sagt, de ska göra ont å spela fotboll.

Idag har jag bara jobbat å varit hemma, de var ganska jobbigt att gå upp imorse men jag överlevde, imorgon har jag iallafall 1 timmes sovmorgon för jag ska vara kvar längre, de är ju fettis dagen så föräldrar kommer på öppet hus å ska äta semlor, hoppas dagen går fort.

image78

Kommentarer
Postat av: angelica

jag har extrakilon, :D men dom sitter där dom ska sitta!

2008-02-05 @ 23:44:38
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0