flex sports club?

jag åkte hem till angelica en stund, vi gjorde inte så mycke, satt typ bara vid datorn å luffa, fanns lixom inget annat att göra. jag mår lite illa men vet inte varför. vart de på kvällen men jag dricker vatten nu (som jag aldrig brukar göra)  så jag hoppas de blir lite bätte.

jag kanske ska köpa månadskort på flex sports club i farsta näst nästa måndag, om mamma vill följa me å skriva under. bäst för henne att hon tar sitt feta arsle efter jobbet å gör de, fast hon kommer säkert inte orka göra de. har inte så mycke mer att skriva så jag sätter väll punkt här.


godnatt för er som ska sova nu!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Är det gym? Vad kostar det?

2008-02-17 @ 15:52:46
URL: http://asklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0