gårdagen/idag

igår drog jag jessica å angelica hem till phille (plus nåra andra) jag blev kvällens nykterist som vanligt men de är bara kul ;) kvällen började med teqila, micke å rickard drack upp två flaskor (alkoholister :D ) men dom bjussade lite iallafall :D kvällen vart tyvärr inte så bra för phille, han slet upp en skjutdörr till köket bara för han va lite sur på oss tjejer ´som satt i badrummet å snackade så han klämde sig typ å slet av hela nageln å de sprutade blod å de va jätte äckligt å han hade jätte ont stackarn :( Frida svimmade när hon fick blod på sig  å de va lite läskigt men de gick bra. min sömn var ju inte den bästa man kunde ju inte sova nånstans för phille, angelica å jessica tog upp ena sängen å sen skulle jag sova i samma rum som nicke å frida men de vart lite tjaffs med rickard så vi satt uppe ganska länge å pratade lite, sen gick hon upp å pratade med han å hon skulle sova i rummet där han låg så jag fick lägga mig i soffan å de va typ   180 grader där uppe asså helt seriöst SÄNK VÄRMEN! jag ville inte sova för de är jobbigt att bara sova en timme å sen gå upp igen men jag  kunde inte hålla ögonen öppna så jag somnade vid 8 å sen kom philles brorsa vid typ kvart över 9 så jag var ganska trött när jag kom hem därififrån.

Jag gick å la mig vid tre  efter jag väl hade kommit hem från "skogen" å vaknade vid kvart över 6 när jag skulle äta. Köttbullar å makaroner? hallå de är jag så jääääääääääävla trött på så ni vet inte vad!

vi ska göra val inför individuella valen i 2an men min data är EFTERBLIVEN så de funkar ju inte å komma in på fronter så jag hoppas någon är snäll å lånar ut sin data till mig innan den 22.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0