ingen sovmorgon imorn :(

Idag har jag för de mesta bara legat i sängen och segat, mamma hade tvättstugan imorse så nu har jag lite rena kläder iallafall;) vid 3 tror jag gick jag å mamma ner å solade i 15 minuter, skönt! jag fick lite färg å de behöver jag tycker jag, de ända som är lite irriterande är att mina fräknar kommer fram å de är så fult, men dom försvinner efter ett ta =)

Imorgon får jag ingen sovmorgon alls! ska upp klockan 5 för jag blir upphämtad kvart i 6 för halv 7 ska vi vara i skå ishall, imorgon lär jag ha ont i mina knän för dom lägger en matta över isen å de är skit hårt, men jag hoppas jag klarar mig. jag hinner inte spela klart turneringen för klockan 4 ska jag vara i skogås å då ska vi ha avslutning (äntligen) de har tagit sjukt  lång tid men de är inget man kan göra åt. vi ska Bowla å käka middag så de ska bli kul. jag känner på mig att de kommer bli en ganska lyckad kväll så jag hoppas jag har rätt.


Kommentarer
Postat av: angelica

oj oj :) men i skolan då, sjuuuukt slapp skola! :D

2008-02-03 @ 20:50:01
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0