lördagskvällen vart lyckad

gårdagen var kul, jag å towe satt hemma hos mig först å tog ett glas vin å kollade på tv å när klockan blev runt halv 9 begav vi oss till Jessica där de va party för fulla muggar ;) alla va typ fulla när vi kom å en tjej kunde knappt sitta upp rakt ? hallå drick normalt! efter en stund kom annat folk än bara alla tjejer, de kom plötsligt en jävla massa killar å de va ju lite trevligt. jag var som vanligt nyktrast av alla å folk frågar som vanligt varför jag inte dricker :P haha men igår vart min anledning att jag skulle träna dan efter (idag). å som vanligt tror folk inte att jag är 92a. en kille som heter alex frågade mig hur gammal jag va å jag sa 15 å han trodde mig såklart inte  men jag printade in i hans huvud att jag va 15. då sa han, men du är söt ändå (?) haha vadå ändå :D sen så sa han till hans kompis att jag va 15 å då troddde inte han heller mig å då frågade jag va han trodde, å då sa han minst 90a hallå jag ser fan yngre ut. eller? men de va lite kuligt iallafall, straxt innan ett begav jag mig hemmåt eftersom folket utanför som hade stått å rökt hade vart lite för högljudda så vi hade fått klagomål. men man får hoppas att de kommer fler tillfällen till sånna fester för alla var jätte snälla å de vart inge bråk som de brukar bli.



(han blev rädd för en myra) de är några bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0