misshandlad?

hallå där. igår på träningen kan man nästan säga att jag vart "misshandlad" efter ca 3 minuter stukade jag tummen, jag vet inte vad som hände jag tror hon råkade trampa på mig eller så var de nått annat som hände kommer inte ihåg :P å sen var de en tjej som sköt bollen i stolpen så fick jag bollen på mitt vänstra öga å lite på näsan så jag trodde att jag skulle vara helt blå idag å då hade jag inte gått en meter utanför dörren :P å sen sköt en tjej på min röv så jag trodde jag skulle dö, de gjorde fan ondare än å få en boll i ansiktet, haha :D

idag fick jag sluta en timme tidigare å de va ganska skönt faktiskt, när jag kom hem så gick jag ner till hemköp å hämtade ut mitt paket från ellos, jag har köpte en lila "topp" som dom kallar de å ett "långt" linne, toppen satt bra å jag trodde absolut inte att jag skulle passa i lila men jag passade helt okej i den faktiskt =)

image82ursäkta för den dåliga bilden men jag blir så jävla ful på kort, jag tog flera men mina fula kurvor såg förjävliga ut på dom så de vart dendära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0