rubrik?

Efter "jobbet" åkte jag till farsta strand å mötte angelica å sen åkte vi till farsta där angelica skulle till ungdomsmottagningen, att man alltid stöter på människor man "känner" där, vi träffade erika från i lördags. efter de så gick vi till min skola där jag skulle gå in på fronter å göra mina val inför individuella valen i 2an eftersom jag inte kunde göra de hemifrån.

om ca 30 minuter går min buss från farsta till högdalen å sen ska jag vidare till hagsätra där jag ska möta issa å vi ska träna, issa ska provträna idag å de ska bli kulm hoppas de går bra. jag har aldrig åkt t-bana dit för jag får alltid skjuts dit så vi får ta en omväg dit troligtvis eftersom jag bara vet hur man går om man går den vägen till min bror, han bor vid hallen så jag kanske ser han när jag går förbi ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul o träna :)

2008-02-12 @ 19:32:54
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: lovisa

cool header och trevlig helg!

2008-02-12 @ 19:38:58
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0