slemmig kebab är inte gott!

käkade kebab idag till middag å de va inte nice nånstans. lilla bas brukar vara bra men idag va de bara äckligt! den va tyo en halv meter läng, jätte tjock å dom hade lindat in den helt  cp å brödet va sliskit, de va "blött" så de kändes som slem, jätte äckligt,

nu är de mina sista dagar på praktiken å de käns skönt, de känns mindre bra att vi kommer renskriva praktik uppgifterna i skolan eftersom jag har vart dålig med de å min handledare kunde knappt svara på frågorna så jag har inge bra underlag så jag får väll ig på uppgifterna men jag hoppas de inte påverkar betygen för mycke eftersom jag får betyg i 3 ämnen.

sportlov nästa vecka, skönt! hoppas de blir bra väder så man kan göra nått. om man har orken å viljan så kan man kanske gå på en liten promenad eller nått? jaja får se vad som händer. har inte så mycke mer att skriva nu så jag får väll dricka min cola å invänta fråga olle med martin och olle som börjar 21:55

Kommentarer
Postat av: Emelie

vi kan ta en promenad tillsammans om det blir fint väder :D

2008-02-20 @ 21:37:28
URL: http://theurese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0