snöstorm? på en fredag?

 image84vad hände med de bra vädret? :S igår var de sol å idag är de typ snöstorm ute å svin kallt, iallafall. idag är det fredag å jag har ingenting planerat (som vanligt!) får se om de dyker upp något kul å om nån vill göra nått.
Jag har fortfarande ont i min tumme, jag kan inte böja ner den så mycke till handen för de tar stopp å den vill inte längrem jag vill ha en fungerande tumme! är fortfarande förkyld, på mornarna så kan jag knappt andas å min röst e helt  jävla mongo, jag vill vara frisk å kry igen, måste till skolan nångång nästa vecka också å lämna in pappret om individuella valen i 2an, som förstahand val valde jag dansträning, andra handsval - historia A å sista boll å racket spel, jag vill igentligen inte ha boll å racket spel men de fans inget som va kul att välja på så jag får väll nöja mig med de


igår när jag skulle ner å handla bea-sås till rumpsteken "ja ni hörde rätt" så gick jag förbi wedins skor å köpte mina första pumps haha, får se hur de går för mig när jag använder dom. kommer väll säkert bryta fötterna även fast dom  inte är så höga
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0