tråk lov

de händer inte så mycke på mitt lov faktiskt. de ända som ha hänt är väll att jag madde jessica å erika var på bio i måndags å sog ps. i love you. den va rolig å sorlig på samma gång  men mäst rolig faktisk, skrattade väldigt mycke (som alltid).  sen efter de har jag bara legat hemma å kollat på tv typ as tråkigt men vafan, man kan ju inte ha kul gämt ;)

den ända planen jag har imorn är väll att städa här hemma så jag får lite pengar, jag är helt jävla pank (som alltid) men de är ju tur att de är jag som är pank å inte blondinbella för då hade väll hon tagit livet av sig eftersom hon inte skulle kunna gå å fika med maria. jaja har inte så mycke mer att skriva. kan ju bjuda på lite bilder från i  måndags om ni vill se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0