usch

hallå där, jag å towe var en sväng i gullmars å väntade på johan då vi står å pratar å jag känner att de är nån som kommer gå förbi mig som äter pommes med ketchup. å jag hade rätt. de kommer än gubbe? i 45 års åldern kanske eller 50  å säger.

(han) - hej. vill ni smaka pommesfritt
(jag) - nej tack jag klarar mig
(han) - du har så slimmade ben
(jag) - har jag slimmade ben?
(han) - om du äter pommesfrittes så kanske du inte komme i byxorna sen ;)
(han) - du är jätte söt
(jag) - okej
(han) - jag har suttit å kollat in dig jätte länge. å du har så slimmade ben
(han) - du är verkligen söt


han va verkligen äcklig, då har han suttit å "kollat in" mig ifrån en hamburgebar. jag förstår att man inte vågar gå ute själv på kvällarna när man knappt kan gå ute mitt på ljusa dan när "gubbar/alkoholister(?)" säger att dom har spanat in tjejer i 15 års åldern. USCH SÄGER JAG!

men jag å towe fick oss ett gott skratt iallafall

Kommentarer
Postat av: syrran

hahahahah slimmade ben! hahahaha ..
Jag är föryld å uppe kl 6 ..sjut mig.. tyyyyck synd om mig-.

2008-02-25 @ 06:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0