vart är sopphämtaren? :D

skriver ett snabt inlägg om gårdagen (kvällen), jag va framme i högdalen 5 över 6 å då gick jag till bowlinghallen, jag trodde jag skulle vara först men de va jag inte (som tur var) vi som va där gick å tog skor för alla har ju typ samma storlek å de skulle ju inte vara bra å ha förstora eller försmå skor :P sen kom stefan (han va sen) å vi gick in ti´ll de rummet där vi skulle äta efter bowlingen, å så fick vi reda på lagen, jag va me madde å denise å de gick ganska bra för vårat lag. först gick de inte så bra för mig men jag bättrade mig å slog två strike i rad ;)  då vart jag glad :P efter bowlingen gick vi till rummet där dom hade dukat upp långbord å ett buffe bord där de va italienskt. jag åt nån pasta grej med typ kräft sås? de va ganska gott faktiskt, satt ocskå å garvade åt saras å gabbis små historier som dom har gjort i skolan, gabbi skämmer ut sig i skolan ofta märkte jag å de va ganska kul faktsiskt :P "vart är sopphämtaren?"` de va grymt kul även fast ni kanske inte förstår så mycke;) aja ska snart ner till farsta med towe å sen ska vi bege oss till gubbängen men ha de så bra så skriver jag kanske lite senare. (förresten, jag var fjärde bäst på bowlingen av typ 16, 17)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0