benigt värre

Jag kollade på programet "sanningen bakom size zero" klockan 8 och jag förstår inte hur folk kan utsätta sig för de. de är för de första inte snyggt att vara så där smal å för de andra är de inte hälsosamt. hennes BMI var lite mer än 19 å efter 1 månad var de lite mer än 17 å de är på gränsen till aneroxia. jag förstår inte hur man vill vara sådär benig, någon som kan förklara för mig ? jag  tycker jag är "tjock" eller inte direkt tjock men inte smal. jag tycker inte om min kropp å har aldrig gjort de heller, och skulle vilja få bort lite valkar =) men jag vill inte gå ner i vikt, men hellre nåra kilo för mycke än nåra kilo för lite!


 


Kommentarer
Postat av: Angelica

bajs, du är precis lagom!:)

2008-01-17 @ 18:21:12
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: syrrääähn

jadu det börjar med att man känner sig tjock, slutar äta å blir för smal men ser inte de förrens de e för sent.

Själv kan jag inte banta sådär haha får ont i alla leder och kan inte öppna mjölkpaket haha .:P

Syyyhrään du r fin som du e helt perfa .:)

2008-01-17 @ 19:40:48
URL: http://roadside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0