G+?

har vaknat 2-3 gånger imorse men de har jag inte mig själv att skylla, mamma är sjuk å springer upp hela tiden men hag har lyckats somna om alla gånger även fast de käns som om mina armar ska trilla av, har inte kunnat ligga skönt med armarna på hela natten för min träningsvärk gör jätte ont.

nu sitter jag i skolan å tråkar. jag började 11 idag å första lektionen va matte, fick reda på vad jag fick på mitt prov å jag hade bara 2 fel å fick G+ irriterande! våran matte lärare har blivit ganska snäll hur de nu gick till (?) om vi va klara med de som skulle bli klart fick vi gå så istället för 1 timme å 30 minuters matte hade jag 45 minuter matte så de va skönt.

idag har jag fys igen, jobbigt läge eftersom jag fortfarande har träningsvärk men de ska nog gå bra, hoppas han förstår mig om jag inte kan göra vissa saker :P idag ska vi springa å de kan vara skönt ibland, jag vet inte hur springig jag är i benen idag men jag hoppas jag är de till träningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0