great

skoldagen var helt okej,  hade matte första lektionen i 45 minuter tror jag, han satte upp ett mål å de gör mig grymt stressad å de gör mig irriterad för jag är van vid att jag gör så långt jag kan å räknar i min egna takt. 
efter lunchen hade va svenska, vi ska skriva en egen barnbok och jag skrev klart min  idag, grymt dåligt men jag är ingen författare så den duger väll. de som kommer bli svårt är väll varje bild man ska rita, de känns som om jag inte kommer bli klar med de innan vi ska praktisera.
efter svenskan hade vi våran första livskunskaps lektion, de värkar vara en väldigt vättig å intressant lektion faktisk å de är fan inte ofta jag tycker de.

ikväll händer de inte något speciellt, efter att ajg har käkat så ska jag till min kusin å kolla på film. får se om de slutar med att jag sover där eller om jag åker hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0