helgen blir kortfattad

i fredags gick jag i skolan till tjugo i 3. dagen gick ganska fort så de va skönt. bror kom över på middag å de va trevligt eftersom man inte träffar honom så mycke. Jannika (min syrra) gjorde spagetti med bacon å matlagnings grädde, hon fick damp som vanligt så jag fick ta över. mamma sa att de luktade gott när maten va klar å sa att hon hade vaarit duktig å då sa hon.
- vadå de luktar gott de luktar ju kön vafan haha.
- (min bror) hur fan luktar ditt kön? bacon eller?
haha de va grymt kul när han sa de jag skratta tills jag grät. min humor är ju inte den bästa :D

efter maten åkte jag hem till  kusin. mötte henne i gubbängen där vi hyrde film. kommer inte ihåg vad filmen hette men den va inte bra skit konstig. vi köpte ett kg godis för de vart billigare än dde vi hade plockat så de va ju bara å plocka lite till =)

på lördan vart vi väckta av hennes mamma klockan 11 för farmor skulle hämta oss 12 för min kusin ska köpa ett löp band. vi åkte til heron city i kungens kurva å därifrån skulle vi till solna å dit hittade vi inte så vi snurrade runt lite haha. å när vi skulle hem därifrån körde vi fel men de va lite trevligt haha :D kvällen slutade med att jag satt hemma å tråka som vanligt.

idag har jag inte gjort nånting förutom träning på kvällen.  träningen var inte så rolig för jag hade inte så mycke att göra med de kan vara skönt ibland. nu kollar jag på  ? - sverige nu när chippen inte är med så är de ju inte specielt kul eftersom man inte har nån att kolla på =) imorgon börjar jag 10 i 11 å de är skönt för då får jag ju sova lite längre även fast jag inte kommer orka gå upp när jag ska, nån mer som är lika morgontrött som jag?


image43
de är så sexigt att ha långkalsonger under närde är kallt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0