helgen kortfattad

i lördags var ja med damerna å spelade tipscupen, de gick inte så jätte bra först men vi kämpade oss till a-slutspelet på söndan. de va kul å spela för både spelare å tränare sa att jag växte som spelare å de är alltid kul att veta. vi vart kvar i hallen ca 40 minuter längre för de va en tjej som bröt lårbenshalsen så typ benet vände på sig så de fördröjde spelet ganska länge, jag är glad att jag inte såg de för de va inte så nice när dom i laget berättade hur de såg ut efteråt. var hemma tjugo i sju å då vart de tacos med familjen., jag slocknade i sängen tjugo i tio å de va sjukt skönt, gick upp 7 tror jag i söndags för vi hamnade i a-slutspel de vart två matcher å vi åkte ut i kvarten så de va lite tråkigt. på kvällen åkte jag å jessica till 22an å såg wedding crasher, as bra film å fan vad jag garvade:P


idag var de min första praktik dag, de gick bra å alla va snälla, jag går från 8-3 varje dag å de är en ganska bra tid. de är ju så himla typiskt att de blir pytt i panna första dan, jag som hatar de, men jag fick ner lite iallafall.

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag saknar dig :'(

2008-01-22 @ 20:55:34
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0