hon sover än!

 
272057-34när jag vaknade imorse å kollade ut genom fönstret var de sol, de har de inte vart på länge. jag vaknade runt 10 å kunde inte somna om, jag är hos jessica så jag gick inte upp för de finns inte så mycke att göra när man är ensam så jag låg kvar i sängen å hoppades på att hon skulle vakna, men sån tur ska jag ju inte ha ;) jag får dra lite i täcket å mosa in mig i väggen för hon tar så stor plats när hon sover :P men jag kunde ju ändå inte sova så de spelade inte så stor roll, efter att jag hade legat vaken i ungefär 1 timme å 30 minuter var jag tvungen att gå på toaletten så jag hasede mig ur sängen å då kollar jessica upp å säger typ "kolla vädret" jag trodde ju att hon skulle vara vaken när jag kom tillbaka 1 minut senare men nej hon låg å sov :D så jag satte mig vid datorn istället å hon har fortfarande inte vaknat :O hon brukar gå upp tidigt när jag sover hos henne men nu vet jag inte vad som har hänt =)

idag skulle jag haft träning klockan 2 men jag är inte helt frisk så jag hoppar de idag, får se vad jag hittar på istället.

igår var jag å mamma nere i farsta å shoppade lite, jag köpte en tröja på vero moda fö 200 kronor å ett par byxor på brother and sisters (eller va fan den heter) på REA  för 199 kronor, dom var nedsatta 400 kronor så de va bara att köpa dom för dom satt bra. å så köpte jag ett par örhängen på 2 hjärtan för 35 kronor, så nu ska jag försöka spara dom pengarna jag har kvar tills nästa
månad. får se hur de går :P


Kommentarer
Postat av: angelica

santsantsant :)
skriv i din blogg kvinna!

2008-01-30 @ 23:40:44
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0