måndag+tisdag

igår (måndag) va jag i skolan från 10 i 11 till sjugo i 2. vi fick sluta 1 timme å 40 minuter tidigare för att vi skulle besöka våra praktik platser, men eftersom jag redan hade gjort de så fick jag gå hem. De fanns ingenting att göra hemma så jag mötte emelie  i farsta när hon hade slutat å vi gick hem till henne å hon visade hennes frisör saker hon hade fått till skolan, massa borstar saxar å kammar, de va inte lite saker hon hade fått. efter visandet gick vi ner å tog en fika, jag förstår inte vad de är med mig å fikandet, någon som kan förklara de (?) efter hallonpajen med vanilj sås köpte jag hårfärg å gick hem till emelie där hon fick vara min frisör, de vart okej men de vart kanske lite för mörkt. jag ville ha mörkbrunt men de är typ svart fast de är typ brunt i ljuset men jag är nöjd ändå. sen gick jag hem å fixade lite, hade fys träning på kvällen å jag kan ju säga att jag har lite träningsvärk. armarna, magen, ryggen å låren  den ni ;)  vi ses på stranden i sommar =)


Idag har jag vart i skolan från kvart i 10 till 2 typ ? dagen har varit rätt okej, lektionerna va inte så värst roliga men de har jag väll aldrig tyckt, har ju ändå valt en tråkig linje, men har man kassa betyg å ingen aning om vad man vill bli så får man väll stå ut i 2,5 år till.
när jag kom hem käkade jag 2 mackor å drack lite Oboy med syster som gick upp kvart över 3 å sa godmorgon. efter de satte jag på tvn i vardagsrummet å så började nicke nyfiken precis, så himla söt film nu snor jag angelicas ord. jag blir glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0