morgontrött?

272057-48

första skoldagen idag då, som vanligt orkade jag inte gå upp när klockan ringde så jag snoozade i typ 35 minuter, nån annan som är lika morgontrött som jag?
när jag väl kom upp så sminkade jag mig satte på mig kläder å sen gick jag till skolan. de är grymt blaskit ute å halt så när jag ungefär var framme vid skolan så har vi en uppförsbacke innan skolan som jag höll på å halka i lite diskret, hoppas inte personen bakom mig la märke till de :P

första lektionen var fritidskunskap, ett nytt ämne som vi inte hade förra året, den kursen värkar sjukt tråkig men jag överlever får man hoppas. efter luchen hade vi engelsa, vi har bytt lärare för våran andra engelska lärare/mentor är pappa ledig, blir trött på skolor när man måste byta lärare hela tiden, om man visste om att han skulle vara de, kunde man inte fått en annan lärare då?

om två veckor ska vi ut på praktik i 5 veckor å sen efter dom 5 veckorna är de sportlov så vi kommer vara borta från skolan i 6 veckor, SKÖNT! jag ska arbeta på kryddgården i hökarängen med 2-3 åringar, så de ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0