nyår

Jag å angelica hade ställt klockan på 12 för vi skulle hinna duscha å så  innan jessica å emelie kom. när klockan vart runt 3 satte vi på oss våra kläder å jessica å emelie kom förbi ganska tidigt för emelie skulle fixa allas hår.
vid 4-5 käkade vi tacos. de va lika gott som vanligt å man käkade tills man nästan sprängdes (som vanligt) ´när vi hade käkar klart plockade jag undan från bordet å emelie började fixa allas hår, alla lockar vart jätte bra tills man klev utanför dörren då frisyren dog direkt, de va lite tråk. vi tog tunnelbanan 20 i 7 från farsta till hökarängen där vi skulle ta bussen som gick till kim. när vi kom fram till kim så badade dom i tunnan å vi stog där som nåra fån å visste inte vart vi skulle haha, men när vi väl kom in till kim så ville jessica angelica å emelie få upp stämningen bland oss 11 tjejer å de funkade väll ganska bra för dom såg jävligt roliga ut när dom dansade  =)
efter ungefär 1 timme om inte mindre så skulle alla tjejer dra till stan, varför ens åka till kim om ni inte skulle stanna?

vi tjejer hade ett nyårs löfte som är jävligt svårt att hålla, å de va att inte ramla i kims trapp, den är sjukt hal å man kan knappt komma ner för den om man är lite på lyset. jag vet absolut inte hur hon lyckades men Angelica ramlade när hon skulle upp för trappen? de var grymt jävla kul kan jag ju påpeka  =) jag höll på att dö av garv när hon höll på att slå ihjäl sig, men hon har mobbat mig i ett år när jag halkade ner för trappen förra året, men jag stog iallafall på benen hela tiden å du låg på magen, så nu är de du som kommer bli mobbad RESTEN av livet efter bilderna på benet :P

klockan slog 12 å alla fick panik å skulle springa ner till fotbollsplanen som låg pricis vid kims hus. de va ganska mycke folk där så de va kul. champange å ett gott nytt år vart de. de va nån jävel som smällde en jävla raket vid oss så jag fick ont i låret å jessicas jacka vart de brännhål i smidigt säger jag bara.

sen när nästan alla hade gått gick vi å la oss i kims säng, de va grymt jävla trångt men jag överlevde även fast min rygg gör lite ont, vi sov 4a styckna i sängen, en på en stol två på golvet (en under en stol) å 2 på en madrass, de va sjukt kul å se hur fan folk kan sova.
vi sov inte många timmar så jag va rätt trött dan efter. jag va lite skakis men de är väll så dan efter nyår ska vara. att man knappt kan hälla upp oboy?


        -trötta dan efter?

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack för ett underbart nyår :D

2008-01-03 @ 18:03:42
URL: http://theurese.blogg.se
Postat av: angelica

det apa, ta bort bilden när vi badar :O är jag skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitfyyyyyl :)

2008-01-03 @ 20:08:13
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0