odräglig och skrytsam? ^^

Du är riktigt omtyckt och charmig när du är på gott humör,
men när du är sur är du riktigt odräglig och skrytsam. Ta de lungt.

de var mitt horoskop idag å då undrar jag om de stämmer? haha de tycker inte jag å jag får hoppas att de inte gör de :P

Angelica ville att jag skulle skriva i bloggen men de är svårt att skriva när man inte har nått att skriva om. De händer inget på dagarna som någon vill läsa om. de är samma sak varje dag, jag jobbar kommer hem gör ingenting, sitter vid datorn eller så har jag träning på kvällen som jag har ikväll, har fys men jag vet inte vad vi ska göra för nånting.
på söndag har jag turnering med damerna igen å de är synd att de är samma dag som avslutningen för skogås för då kommer jag antingen inte kunna spela klart turneringen eller så missar jag avslutningen å de vill jag inte. Turneringen är ute på ekerö och jag kommer inte kunna åka hem själv så då måste någon offra sig å skjutsa mig till skogås där vi ska mötas, hoppas någon är snäll och vill göra de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0