orkar inte!

åååh  va irriterad jag blir, att DU inte förstår! att ni alltid ska bråka när ni dricker, å  ni bråkar om skit saker. jag börjar tycka att de är jobbigt för ni lyssnar aldrig. jag kan inte alltid le å se glad ut, jag säger ord som jag igentligen inte ska säga men jag blir sur över hur ni, specielt du beter dig. väx upp. ta dedära när ni är nyktra istället för de blir bara massa tjaffs om småsaker annars.


idag har jag inte känt mig så bra, har haft ont i halsen å nacken och jag känner mig trött, barnen på förskolan har smittat mig och de tycker jag inte om, imorgon ska jag på grekisk resturang å då vill jag inte vara sjuk för  då kommer jag inte få i mig någon mat, jag skulle träffat cassandra i helgen men de värkar som om de inte blir så eftersom jag ska på den grekiska resturangen med bla Jessica å då lär jag ju vara med henne efteråt, Jag har träning på söndag också så jag hoppas jag blir frisk tills dess.

Igår hade jag fysträning å de vart som "aqua gymstick" de va som en stav med två gummi band på sidorna som man kunde sätta på fötterna så "drog" man i staven, de va välldigt jobbigt, så om du ska börja träna så rekomenderar jag att du börjar på någon form av vatten gympa för då tränar man hela kroppen =) (en sån stav hade vi i vattnet)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0