TACK FÖR ATT JAG FÅR SOVA KLART NÅNGÅNG! =)

tack för en underbar sömnlös natt!
jag gick å la mig runt kvart över 2 å somna inte förns halv 4 -4, å klockan 8 på   morgonen får jag ett sms av jessica från skåne som frågar vad jag har för bild på facebook. hur jävla morgonpigg får man vara igentligen? =) när jag tillslut somnat om så ringer telefonen halv 10  typ å de är min syrra (typiskt) som frågar om jag fortfarande skulle ha kortet, klart som fan att jag ska ha de, varför frågar du för? :D  å när jag tillslut somnat efter de så kommer hon hem halv 11 å öppnar min dörr å frågar om jag ska ha frukost. KAN JAG FÅ SOVA TACK? självklart sa jag ja å somnade nästan om, jag var super trött. när jag väl kommer upp klockan elva så smakar brödet skit. tog en tugga, de va så jävla tort så jag ville inte ha de, drack en halv mugg med oboy istället. bra där.

när jag hoppat in i duschen å fixat mig så ringer jannika, hon glömde att lämna kortet innan hon åkte med cissi så då fick jag vänta i 100 år på att hon skulle komma hem med de så stan med jessica fick vänta ett tag till. när jag väl kommer hemifrån å tunnelbanan är på G så får jag ett sms från jessica "fitta!! jag glömde remsan, vi får ta nästa" tack, de va verkligen vad jag behövde fötter som frös till is å minuter som kändes som timmar. ;)  vi åkte in till stan för jag skulle hitta inomhus skor till fotbollen men de fanns INGENSTANS! hur svårt ska de vara att hitta skor igentligen?  ett tips skulle vara bra på vart man hittar nåra!

efter allt letande efter skor gav vi upp å vi gick till biografen sergel i hötorget. de vart bee movie å den var helt okej, den va lite smårolig då å då. de handlade typ om att bina skulle stämma människorna. nu får de vara färdigskrivet för min del.


image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0