always look on the bright side of life

Imorgon ska de bli sooligt så jag sa att mamma skulle göra frukost till mig satt jag kommer upp. vi ska ju iväg å sola imorn. de kommer vara pinsamt att sola med henne på stranden för hon är JÄTTE brun för hon har vart i bulgarien i 2 veckor så jag ser JÄTTE vit ut bredvid henne. De ska ju vara sol till på fredag så jag kanske kan sola ikapp henne? vem vet ;) jag är sugen på att köpa nån sol olja men jag vet inte om jag vågar för om jag bränner mig kommer jag börja fjälla å de vill jag inte, men samtidigt vill jag få färg på kroppen. är de någon som vet någon billig å bra sol olja? =) får väll kanske springa förbi farsta en snabbis å köpa en.

Har inte så mycke mer att skriva så jag sätter punkt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0