Bajen bäst i stan!<3

De kan knappt bli sämre väder än vad de redan är idag, Roligt att de dåliga vädret matchar så bra  när jag ska på bajen matchen ikväll, hoppas de inte regnar då, för då lär jag blir ganska blöt tror jag. Bajen spelar iallafall mot norrköping å jag hoppas de blir en lätt match med många mål för hammarby. På fredag åker jag iallfall til Landet i Dalarna med bl.a min kusin å vi ska vara där tills torsdag då jag å min kusin tar tåget hem till sthlm för att dom andra ska stanna längre å vi tyckte de va för lång tid, Bara de blir bra väder, de brukar inte vara de när jag följer med men vi får hoppas på de bästa, å de är SOOOL så man kan bli lite brun, ja ghar varit dålig på att ta vara på dom soliga dagarna vi har haft här i sthlm. men de är inge kul att sola på balkongen heller för då blir man brun på framsidan å blir helt vit på baksidan. Skriver kanske mer senare ikväll å då lär de stå att bajen vann så håll utkik för resultat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0