dåligt väder vill vi inte ha!

Nu är jag hemma igen. Kom hem vid 7 å då hade mamma redan kommit hem, hon har vart i bullgarien i 2 veckor å blivit brunis.
Jag hade de ganska bra på landet. dåligt väder va de alla dagar förutom igår och idag så då stekte jag å min kusin i solen å de kanske inte va de bästa att sola två dar i rad för nu fjällar jag på axlarna å de vill jag inte. Vi fiskade två dagar också å de gick väll sådär. fick inte så mycke fisk men jag va itne på fiske humör igentligen men de är kul att få komma ut å göra nånting iallafall. Jag vart sjuk natten till lördan å jag hade ont i hela kroppen å i halsen.,  är kanske inte helt frisk än men jag överlever iallafall. Är hos sötnos nu men han är inte här. han å Markus är å hämtar markus lillesyster så dom kommer väll om ett litet ta.

Har inte så mycke mer att skriva men jag skriver när jag har nått mer att berätta. Ha de bra å så säger jag godnatt för de är väll mitt sista inlägg jag skriver idag. eller ja, ikväll. Ha de bra /trollungee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0