Ge mig förslag tack :)

Kom hem från Wille för ett ta sen. åkte hem till han kvart i 11 igår å dega. han satt vid datorn ett ta sen gick i å kolla på tv i vardagsrummet. han somnade å jag la mig ner då å somnade till jag me. jag vaknade nåra gånger å tillslut gick jag å la mig i sängen runt 6. Idag har vi inte heller gjort nånting, har kollat på tv typ hela dan. vet inte vad jag ska göra idag/ikväll jag kommer säkert inte åka till wille för han är på träning sen så ska han till skogås å träffa grabbarna men man vet aldrig vad som händer. Imorgon ska de iallafall bli bra väder. mamma sa att de skulle bli 24 grader ute å de får man hoppas på. ska försöka att inte sova bort dagen så jag ställer nog klockan på typ halv 11.

Issa fyller på torsdag så jag måste köpa en present hon fyller 17 å  nu undrar jag vad man kan köpa till henne. ge mig förslag :)






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0