Är de mig de är fel på?


De känns som om jag har fått ett slag rätt i ansiktet! De blir aldrig som jag vill å de börjar jag lära mig nu efter 4 misslyckade försök. Jag pratade med W i natt, vid kvart i 1 å han sa de jag inte ville att han skulle säga, men nu fick jag iallafall svar. ett svar jag va rädd för. Jag har känt att han har stött bort mig så jag är inte direkt förvånad över de hela. vet inte vad jag ska säga egentligen, läget är som de är å jag kan inte göra nått åt de. vill han inte så vill han inte. jag gillar han men jag tänker inte gå ner på knä å be för att han ska vilja ha mig, Jag orkar inte kämpa i motvind så jag ger väll upp, de är väll lika bra? Som jag skrev i nått inlägg nedanför.
Man måste ta steget för att vinna men trampar man snett gör de ont. å jag trampade snett den här gången me! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0