Borta tills på Onsdag

Idag har jag bara vart hos sötnosen och degat. Vi gick å la oss vid 4 kanske. eller jag somnade  långt innan de men jag vaknade när sötnos hade spelat klart å då kollade vi på tv. båda två hade svårt att sova, sötnöten somnade inte alls å jag lyckades somna till men jag vaknade hela tiden lite småjobbigt men jag överlever å hoppas sötis också gör de. vi gick iallafall upp klockan 4 å då spelade han ett ta å jag låg i sängen ett ta till. han städade lite å sen badade vi. Jag hatar att betsämma vad man ska göra. han frågade om vi skulle bada eller duscha å jag ville att han skulle bestämma för jag tycker inte om att välja, men de vart jag som valde iallfall för han va så envis så han stängde in sig i rummet å sa att jag skulle säga till när jag hade bestämt mig. så då sa jag att vi skulle bada :P efter badet tog jag bussen till farsta strand å ersättningsbussen till farsta, jag sprang hem hämtade pengar å sen sprang jag ner till hemköp å köpte bröd å mjölk. när jag kom hem lagade jag mat. ris å fiskbullar as gott. å hungrig va jag också för jag hade inte ätit nått på hela dan å klockan va efter 9 när jag åt.  jaja slutpratat om min dag nu.


Imorgon åker jag till landet i Hedemora (dalarna) med några i släkten de kommer blir mysigt att åka dit, men de kommer inte bli så bra väder som första dagarna men jag hoppas att dom andra dagarna blir bättre. alltid när jag åker dit är de dåligt väder, Väskan är packad men jag vet inte om jag är helt klar än, men de hoppas jag, man tar alltid med sig mer saker än vad man behöver  å de är lite onödigt. Jag kommer iallafall vara borta tills på onsdag kväll så de kommer  inte bli några inlägg tills dess om jag inte skriver ett sista inlägg imorgon innan jag åker. Men jag finns på telefonen så de är bara att ringa eller skicka iväg ett litet sms, de är alltid trevligt att få =)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0