lite kort om igår

Nu va de ett ta sen jag skrev igen men jag ska slänga in några rader nu,
Dagen började segt å slutade trevligt. Jag va hemma hos viktor igår å gjorde absolut ingenting, åkte hem vid 4 å mötte angelica i farsta viid 5 å då åkte vill till hökarängen å käka  middag hos rio, De vart kött å  potatisgratäng. maten va god men den kunde vart godare. tjugo i sex drog jag å angelica å syrran hem till oss å jag hoppade in i en dusch å fixade mig lite sen drog jag å angelica till medis å mötte upp issa å henns pojkvän jocke, dom är såååååå söta tillsammans:) vi drog sen iväg till en park som låg vid hammarby ip. de va lite folk där å de va trevligt lite pinsamt bara för vi kände ingen men vi fick blockar på oss när vi tog upp våran 2 liter öl de va lite kul. kvällen gick å vi både åkte rutchkana en gång å gungade lite på en snurr gunga? som man sitter två på. en på varje sida. kul va de å snurrig vart man på köpet:P vid 11 drog jag å angelica till örnsberg å träffa vitor gabbe å vladde, vi gick hem till viktor å gjorde inte så mycke i början men sen vart de singstar å jag  å angelica ägde sönder gabbe å viktor, kul va de, sen vid halv 2 åkte vi hem,

Nått som va kul va att när vi kom till örnsbergs t-bana skulle vi köpa godis i en automat, vi skulle köpa en kexchoklad å en bilpåse. kexchokladen kom ner men inte bilpåsen å jag vart lite sur för då had ejag betalat 20 kronor för ingenting, vi försökte skaka på automaten eller aa om man kan kallade för de. den rörde sig knappt å jag fick ont i axeln men jag lyckades få ner en kexchoklad till för den va på kanten å så ramlade 20 kronor ner så jag tänkte att om jag stoppar i pengarna igen så kanske jag får två bilpåsar om jag har tur å de fick jag så för 30 kronor fick vi 2 kexchoklad å två bilpåsar å en ömmande axel de va inte illa ;)
Mer bilder från kvällen kommer sen när jag fått dom från angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0